косплей команда Tantalus
по просьбе моей знакомой, я заказала на ебее 2 футболки.
И вот не так давно по этому поводу мне пришло письмо:
We're writing to let you know that this listing for an item you won or bid on is no longer available:
270881782130 - new shinee the 1st world concert tokyo key t-shirt
We understand this may be disappointing, but occasionally we need to remove listings. In some cases, the item itself is fine, but was listed in a way that didn't follow eBay's guidelines.
Here's what you can do next:
-- If you already paid, received your item, and you're satisfied, please disregard this notice.
-- If you won the item but haven't paid, don't pay. Since eBay removed the listing, you're no longer obligated to go through with the transaction.
-- If you already paid for this item through eBay, and it's past the estimated delivery time, you can open a case in our Resolution Center. Click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process of opening a case.
resolutioncenter.ebay.com
If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly discourage you from accepting the offer. These types of transactions are extremely risky and aren't covered by eBay buyer protection programs.
If you didn't pay through eBay or PayPal, and:
-- You paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400).
-- You paid by check, contact your bank to stop payment.
Thanks,
eBay
To learn more about eBay Buyer Protection, please visit:
pages.ebay.com/help/policies/buyer-protection.h...
При попытке открыть дело, у меня выскакивает ошибка, с надписью на экране Remote Network Unreachable
причем в хистори не сохранились вообще записи о том, что я приобретала эти футболки(
я в охринении(
И вот не так давно по этому поводу мне пришло письмо:
We're writing to let you know that this listing for an item you won or bid on is no longer available:
270881782130 - new shinee the 1st world concert tokyo key t-shirt
We understand this may be disappointing, but occasionally we need to remove listings. In some cases, the item itself is fine, but was listed in a way that didn't follow eBay's guidelines.
Here's what you can do next:
-- If you already paid, received your item, and you're satisfied, please disregard this notice.
-- If you won the item but haven't paid, don't pay. Since eBay removed the listing, you're no longer obligated to go through with the transaction.
-- If you already paid for this item through eBay, and it's past the estimated delivery time, you can open a case in our Resolution Center. Click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process of opening a case.
resolutioncenter.ebay.com
If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly discourage you from accepting the offer. These types of transactions are extremely risky and aren't covered by eBay buyer protection programs.
If you didn't pay through eBay or PayPal, and:
-- You paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400).
-- You paid by check, contact your bank to stop payment.
Thanks,
eBay
To learn more about eBay Buyer Protection, please visit:
pages.ebay.com/help/policies/buyer-protection.h...
При попытке открыть дело, у меня выскакивает ошибка, с надписью на экране Remote Network Unreachable
причем в хистори не сохранились вообще записи о том, что я приобретала эти футболки(
я в охринении(
Ты не боись, если ранее у тебя светилось, что посылка отправлена, то селер ее успел выслать и она себе нормально будет ехать.
Если какая-то лажа (селлер не помечал отправку или еще какие-то подозрения), то напиши в саппорт на ибее, ни делают возврат. Через пейпал такие деньги заходят обратно на карту где-то за неделю.
А еще - проверь почту, на которую подвязан твой ибей - там должны сохраниться сообщения о покупке, переведении оплаты и пометках в профиле (отправка или отзывы).
Там иногда бывает, что удаляют аккаунты нормальных селеров за мелкие нарушения. У них же правила все на английском, далеко не каждый их полностью читает))
Было письмо о подтверждении моего заказа и уточнении какой размер я заказала и какой цвет, и на этом глухо. Сроки доставки товара уже все прошли(
как я могу пожаловаться в саппорт о том, что мне не пришел товар, если такой товар с ебея был удален?
скажи, что сам товар потерли, уточни его номер, номер пейпаловской транзакци, сумму и тот факт, что тебе ничего не пришло.
вдвойне стремно, так как этот товар предназначался не мне, и естественно деньги были не мои...
А потерли это товар судя по всему, поскольку они нарушали авторские права(
главное, не опускай руки, попытайся выбить возмещение...